Digitaal2018-04-13T10:12:08+00:00

Digitaliseren met de klant als uitgangspunt

Digitaliseren is essentieel om efficiëntie en snelheid binnen uw operatie te realiseren. In onze ervaring is het hierbij van belang dat de klant centraal blijft staan. Door het aanbrengen van de juiste balans kan digitalisering bijdragen aan zowel de efficiëntie van uw operatie als aan het optimaliseren van de klantbeleving.

Finavista helpt organisaties met het digitaliseren van processen en diensten om uw klanten optimaal te bedienen en maximale efficiëntie te borgen als basis voor verdere groei.

Digital Maturity Scan
Hoe ver is uw operatie met het digitaliseren van processen? Met de Digital Maturity Scan brengt u de digitale status van uw operatie snel in kaart inclusief de verbetermogelijkheden voor de korte en lange termijn.
Digital Process Automation
Met onze aanpak en tooling kunnen wij uw processen snel en op maat digitaliseren. Beheersbaar, doelgericht en snel aanpasbaar indien wijzigende omstandigheden daarom vragen.
Digital Workflow Management
Het inrichten van digitaal workflow management voor het ondersteunen van processen. Op deze manier zorgt u voor maximale productiviteit en beheersbaarheid.
Digital Communication Support
Voor eenmalige en doorlopende acties verzorgt Finavista de digitalisering van het communicatieproces. Of het nu gaat om eenvoudige brieven, offertes of complexe overzichten en rapportages, alles is mogelijk.

Andere Diensten

Het inrichten van processen en services met als focus het creëren van toegevoegde waarde voor uw klanten.
Het creëren van toegevoegde waarde voor uw operatie en klanten door data te ontsluiten, te converteren, te optimaliseren en slim in te zetten.
Gespecialiseerde oplossingen voor financiële dienstverleners op het gebied van productrationalisatie, implementatie van wetgeving en productinnovatie.